×

درباره ما

cropped-4-removebg-preview.png

سخنی با زبان آموزان لینگو آکادمی

بسیار خرسندم از اینکه در مجموعه زبان لینگو آکادمی در خدمت شما عزیزان هستیم شما با دوره های جذاب لینگو اکادمی که برگرفته از برترین منابع آموزشی هست در کوتاهترین زمان ممکن به کل مکالمات کاربردی با توجه به موقعیت های مختلف، بدون قید و شرط آموزش خواهید دید.

چرا لینگو آکادمی رو انتخاب میکنن؟

سبک منحصر به فرد

سبک منحصر به فرد لینگو آکادمی سبکی کاملا مدرن و جدید که برگرفته از برترین منابع آموزشی دنیاست. یک سبک کاملا ایرانیزه که مختص ایرانی هایی هست که میخوان باتوجه به شرایط مختلف در هر موقعیتی کاملا روان و راحت انگلیسی صحبت کنن.

سرعت آموزش

سرعت آموزش در این روش 10 برابر موسسات دیگه هست روش منحصر به فرد لینگو آکادمی مختص افراد پر مشغله طراحی شده یعنی شما با کمترین زمان ممکن میتونید آموزش ببینید. در این دوره ی اموزشی شما محدودیت زمان و مکان ندارید. با گذراندن این دوره ها در هر آزمونی میتونید شرکت کنید و نمره قبولی کسب کنید بعنوان مثال : آیلتس ، تافل ، Msrt , ept , pte

خدمات لینگو در این دوره آموزشی

استاد خصوصی پشتیبان برای هرجلسه (مرور دوره و رفع اشکال) برگزاری یک کلاس آنلاین نیمه خصوصی یک ساعته زیر نظر استاد،بعد از گذراندن هر درس نامه. (در این کلاس،زبان آموز با پارتنر خود با توجه به مباحث گرامری و لغات اون درس وارد مکالمه میشه و قدرت و سرعت خودش رو در جمله سازی بالا میبره)

لینگو ضمانت 30 روزه برگشت وجه داره یعنی اگه تحت هر شرایطی با این سبک ارتباط برقرار نکردین میتونید پکیج آموزشی رو مرجوع کنید و وجه پرداختی، بهتون بازگشت داده میشه. بعد از گذران دوره ها مدرک معتبر به زبان آموز داده میشود که برای رزومه کاری و تحصیلی بسیار ارزشمند میباشد.

 

 

 

در دوره ی تخصصی لینگو آکادمی ، طی بازه زمانی 2 الی 6ماه به صورت تخصصی روی چهار مهارت اصلی مکالمه زبان انگلیسی شما کار میشه و شما رو در انتها به سطحی میرسونه که براحتی بتوانید انگلیسی صحبت کنید. و فیلم های انگلیسی رو تا 70 درصد بدون زیرنویس فارسی وانگلیسی کامل متوجه بشید.

(مهارت های گفتاری) Speaking

(مهارت های شنیداری) Listening

(گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد) grammar

(لهجه و تلفظ) accent and pronunciation

تکنیکهای روان، بدون مکث و طولانی انگلیسی صحبت کردن این دوره در قالب یک پک آموزشی حرفه ای که طی سال ها تحقیق وپژوهش و برگرفته از برترین منابع اموزشی هست در‌ اختيار شما قرار داده میشود. فرمت فایلهای دوره هم بصورت ویدیو مانند یک کلاس درس واقعیست که براحتی بر روی هر دستگاهی قابل اجراست.